Kruimelpad
Presentaties praktijkonderzoeken
Op vrijdag 14 juni presenteren onze afstuderende studenten van de educatieve bachelor Secundair Onderwijs hun praktijkonderzoek.
Gedurende het afgelopen schooljaar voerden zij in groepen van 3 tot 5 studenten praktijkgericht onderzoek uit. De presentatie en evaluatie van dit werk gebeurt op vrijdag 14 juni.
Leerkrachten, directies en educatieve medewerkers zijn van harte welkom bij deze presentaties.
Praktisch
- Locatie: Hogeschool UCLL Lerarenopleiding
Hertogstraat 178
3001 Heverlee - Elke groep krijgt 20 minuten presentatietijd en 10 minuten voor het beantwoorden van vragen.
Presentaties
Dit is het overzicht van de titels en planning van de presentaties door onze studenten:
Thema |
Lokaal |
Uur |
|
---|---|---|---|
1 |
Gymnastiek |
F205 |
09.00 |
2 |
Relatie tussen angst tijdens beweegmomenten en schoolprestaties |
F205 |
09.30 |
3 |
Multisport Voetbal - OHL |
F205 |
10.00 |
4 |
Schoolzwemmen |
F205 |
10.30 |
5 |
Verdiepend praktijkonderzoek zwemmen |
F205 |
11.00 |
6 |
Slacklining |
F205 |
13.30 |
7 |
Outdoor education: groepsdynamiek |
F205 |
14.00 |
8 |
Bewegend beeldmateriaal lerarenopleiding |
F205 |
14.30 |
9 |
Gebruik van apps in lessen LO |
F205 |
15.00 |
10 |
We gaan toch niet lopen ? |
F205 |
15.30 |
11 |
Controversiële thema's |
F206 |
9.00 |
12 |
Optimaal leren van multimedia |
F206 |
9.30 |
13 |
Eurocentrisme voorbij |
F206 |
10.00 |
14 |
Controversiële thema's |
F206 |
10.30 |
15 |
Diverse leraarskamer |
F206 |
11.00 |
16 |
Verdiepend praktijkonderzoek Koloniaal erfgoed |
F206 |
11.30 |
17 |
ICON |
F206 |
13.30 |
18 |
CLIL |
F206 |
14.00 |
19 |
Alternatieve visies op koken integreren in het lespakket SO |
F206 |
14.30 |
20 |
Differentiatie in wiskunde (verdieping) |
F206 |
15.00 |
21 |
Groenblauwe parel@Floscampi |
F206 |
15.30 |
22 |
Verdiepend praktijkonderzoek 'schrijfdidactiek in balans' |
F207 |
9.00 |
23 |
De leerling aan het stuur |
F207 |
9.30 |
24 |
Optimaal Leerklimaat |
F207 |
10.00 |
25 |
Feedback, feedback en nog eens feedback |
F207 |
10.30 |
26 |
Een pedagogische tik mag niet meer |
F207 |
11.00 |
27 |
Veerkracht in de lerarenopleiding |
F207 |
13.30 |
28 |
Zelfzorg beginnende leerkrachten |
F207 |
14.00 |
29 |
Schoolinrichting |
F207 |
14.30 |
30 |
Ben ik nu leraar of coach ? |
F207 |
15.00 |
Thema |
---|
1 Gymnastiek |
2 Relatie tussen angst tijdens beweegmomenten en schoolprestaties |
3 Multisport Voetbal - OHL |
4 Schoolzwemmen |
5 Verdiepend praktijkonderzoek zwemmen |
6 Slacklining |
7 Outdoor education: groepsdynamiek |
8 Bewegend beeldmateriaal lerarenopleiding |
9 Gebruik van apps in lessen LO |
10 We gaan toch niet lopen ? |
11 Controversiële thema's |
12 Optimaal leren van multimedia |
13 Eurocentrisme voorbij |
14 Controversiële thema's |
15 Diverse leraarskamer |
16 Verdiepend praktijkonderzoek Koloniaal erfgoed |
17 ICON |
18 CLIL |
19 Alternatieve visies op koken integreren in het lespakket SO |
20 Differentiatie in wiskunde (verdieping) |
21 Groenblauwe parel@Floscampi |
22 Verdiepend praktijkonderzoek 'schrijfdidactiek in balans' |
23 De leerling aan het stuur |
24 Optimaal Leerklimaat |
25 Feedback, feedback en nog eens feedback |
26 Een pedagogische tik mag niet meer |
27 Veerkracht in de lerarenopleiding |
28 Zelfzorg beginnende leerkrachten |
29 Schoolinrichting |
30 Ben ik nu leraar of coach ? |
Lokaal |
---|
1 F205 |
2 F205 |
3 F205 |
4 F205 |
5 F205 |
6 F205 |
7 F205 |
8 F205 |
9 F205 |
10 F205 |
11 F206 |
12 F206 |
13 F206 |
14 F206 |
15 F206 |
16 F206 |
17 F206 |
18 F206 |
19 F206 |
20 F206 |
21 F206 |
22 F207 |
23 F207 |
24 F207 |
25 F207 |
26 F207 |
27 F207 |
28 F207 |
29 F207 |
30 F207 |
Uur |
---|
1 09.00 |
2 09.30 |
3 10.00 |
4 10.30 |
5 11.00 |
6 13.30 |
7 14.00 |
8 14.30 |
9 15.00 |
10 15.30 |
11 9.00 |
12 9.30 |
13 10.00 |
14 10.30 |
15 11.00 |
16 11.30 |
17 13.30 |
18 14.00 |
19 14.30 |
20 15.00 |
21 15.30 |
22 9.00 |
23 9.30 |
24 10.00 |
25 10.30 |
26 11.00 |
27 13.30 |
28 14.00 |
29 14.30 |
30 15.00 |
Je bent van harte welkom!
Registreer hier: