Pop-up stores | UCLL

Let's get digital (ànd physical)

Over kanalen heen reiken onze studenten jou coronaproof de hand! Of dan toch het cadeautje. Ook dit jaar gaan de laatstejaarsstudenten van de opleiding  Bedrijfsmanagement keuzetraject KMO & Ondernemen er weer voor met hun pop-up stores!  Klik door naar hun eigen pagina's om meer te ontdekken.

8 Limburgse Popups
  • Online - nu open!
  • Vanaf februari ook fysiek te bezoeken!
8 Leuvense popups
  • Online
  • Vanaf 14 februari ook fysiek te bezoeken!

Achter de schermen

Meer weten over wat deze teams studeren?

In dit hands-on keuzetraject ligt de nadruk op praktijkgerichte oefeningen, opdrachten en bedrijfscases. Zo ben je mee op vlak van accountancy & fiscaliteit, financiën & verzekeringen, marketing, wetgeving en logistiek. Daarnaast train je communicatieve en digitale vaardigheden en staat jouw ondernemingszin al vanaf jaar 1 centraal.

Na afstuderen word je ondernemer met een eigen zaak of een straffe manager in het bedrijfsleven.

What's in it for you?

Punten voor stijl, sfeer en gezelligheid

  • geschenkboxes - die ook voor jezelf een topgeschenk zijn (#treatyourself)
  • plantjes  die de buiten binnen brengen (bonus: met blaadjes die lucht zuiveren natuurlijk)
  • lekkere en gezonde snacks waarvan je ineens de meerwaarde ziet van je voorraadkast binnen handbereik hebben (zélfs Amerikaanse)
  • een drankje om van te genieten onder een dekentje
  • kunst en interieuritems die zowel achter de camera als wanneer je volk over de vloer hebt er fantastisch uitzien

Waar gaat de winst naartoe?

Onze studenten kiezen elk jaar zelf de goede doelen waar hun winst naartoe zal gaan. De studenten zijn nog even in beraad, maar  de bekendmaking van de goede doelen volgt binnenkort. Stay tuned!